Kontakt

 

Love of Raw

Zuzana Lužná
zuzka@loveofraw.cz

www.facebook.com/loveofraw

Fakturační údaje:

Love of Raw s.r.o.

Třebízského 796/7
Brno-sever, Husovice
614 00
IČ: 05589541

 

Záruční doba

Záruční doba na elektroniku trvá po dobu 36 měsíců od převzetí zboží, není-li uvedeno jinak.

Jak postupovat při reklamaci?

  1. U mixéru zkuste nejdříve zmáčknout tepelnou pojistku na spodní straně těla mixérů – možný problém, který lze tímto jednoduše vyřešit. Může nastat při delším mixování tuhých směsí a poté z bezpečnostních důvodů se mixér sám díky tepelné pojistce vypne.
  2. Nepomůže-li to, nebo máte-li jinou závadu, tak zašlete na e-mail: zuzka@loveoraw.cz vaše kontaktní údaje, číslo objednávky a popište detaily reklamace. Můžete buď vyčkat na moji odpověď co dále, nebo zaslat mixér rovnou na korespondenční adresu:Love Of Raw s.r.o. – Zuzana Lužná (Reklamace)
    Pindula 28, Lelekovice, 664 31
    tel: +420 607 815 350
  • Pro uplatnění záruky je třeba doložit kopii daňového dokladu (zálohová faktura nebo faktura). Bez těchto dokladů nemůže být záruka uznána. Fakturu naleznete v potvrzovacím e-mailu po dokončení objednávky, kde je možné si ji stáhnout a vytisknout. Důkazní tíhu původu zboží nese plně kupující.
  • Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Z hygienických důvodů přijímáme zboží k reklamaci pouze řádně vyčištěné.
  • Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží, dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání nebo zásahem vyšší moci.
  • Na základě odeslání vás budu v nejkratším možném termínu kontaktovat ohledně dalšího postupu. Mějte prosím na paměti, že o uplatnění reklamace a postupu při uplatnění vady v záruční době rozhoduje vždy prodávající.
  • Než reklamované zboží doručíte na naši adresu, vždy se předem dohodněte se mnou. Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží vám budou uhrazeny pouze v případě oprávněné reklamace, na základě doložení jejich reálné výše (účtenka za poštovné, přepravní list apod.).
  • Spotřebitelskou reklamaci vyřídíme ve 30denní zákonné lhůtě. Také v případě reklamace velkoobchodního partnera, kde není obchodním zákoníkem daná lhůta pro její vyřízení, se vynasnažíme vše vyřídit v nejkratší možné době.


Informace o platbě:

Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba+, která ho přesměruje na
internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu.
Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány
prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny
platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze
informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních
údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje,
které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným
subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.